Usługi zdalnej pomocy serwisowej post thumbnail

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że pomimo, iż codziennie korzystamy z technologii informatycznych na laptopach, smartfonach, komputerach nie koniecznie musimy wiedzieć jak one działają, aby je obsługiwać. Większość tych urządzeń, aby nadążać za zmieniającym się światem wymaga aktualizacji, konfiguracji i instalacji nowych urządzeń do nich podłączanych. Zdalna pomoc serwisowa jest dobrym rozwiązaniem dla firm, kiedy chcemy skrócić czas reakcji i koszt dojazdu specjalisty. Zdalna pomoc w zupełności wystarcza, aby zdiagnozować i rozwiązać sporadyczne problemy. Ten model wsparcia pozwala na korzystanie z wiedzy i doświadczenia specjalisty, którego koszty inaczej trzeba by ponieść jako koszt pracowniczy.

1. Wystarczy do nas zadzwonić.

2. Przedstawić problem, podczas rozmowy ustalimy czy trudność można rozwiązać w trybie zdalnym i określimy charakter, wymagany czas i termin pomocy.

3. Pobierasz program do zdalnej pomocy ANYDESK (ze strony producenta).

4. Uruchamiasz program i podczas rozmowy telefonicznej przekazujesz niezbędne informacje, aby bezpiecznie skorzystać z usług naszego specjalisty.

Podczas naprawy w zależności od usterki możliwe, że będziemy potrzebowali twojej asysty – aby odtworzyć sytuację lub sprawdzić czy udało się usunąć problem.
Przez cały możesz obserwować naszą pracę. Po zakończonej pracy rozłączamy się, każde kolejne połączenie wymaga ponownej interakcji i zgody.
Program sam nie pozwala na połączenia zdalne, aż Ty na to nie zezwolisz.